عنوان: بررسی عوامل رضایت مشتری از وب سایت مطالعه موردی: سایت تخفیفان
نویسنده (گان): محمد, باغیانی; میثم, فرزانه بجستانی
نوع مقاله: مقاله کنفرانس
نوع نشریه: تخصصی
عنوان کنفرانس: ۲nd International Conference on Management and Accounting
زبان: فارسی
نشانی اینترنتی: https://www.civilica.com/Paper-MANAGECONF02-MANAGECONF02_0576.html
کلمه (های) کلیدی: رضایت از وبسایت، اعتبار، قابلیت استفاده، کیفیت خدمات، هزینه معاملاتی
چکیده
در این پژوهش به بررسی عوامل رضایت مشتری از وب سایت پرداخته شده است. پژوهش در بین دانشجویان دانشگاه
آزاد واحد علوم تحقیقات تهران که تجربه خرید آنلاین از سایت تخفیفان را داشتهاند، انجام شده است که تمامی مقاطع
تحصیلی در دانشگاه، تمامی سنین و هر دو جنسیت )مرد و زن( درآن شامل میباشد. در این پژوهش از روش نمونه
گیری در دسترس استفاده شده و ۰۴۴ پرسشنامه بین دانشجویان مورد نظر پخش گردیده است، که تعداد ۴۸۰ عدد
از آن پرسشنامه به صورت صحیح و قابل استفاده جمع آوری شده است. در این تحقیق با توجه به دو سطحی بودن
برخی از متغیرهای تحقیق و وجود خود همبستگی بین متغیرهای مستقل برای پاسخ به فرضیات تحقیق از تکنیکهای
با استفاده از روش حداقل مربعات جزیی )SEM( و مدل سازی معادلات ساختاری )CFA( تحلیل عاملی تاییدی
نسخه ۲ استفاده شده است. نتایج این پژوهش نشان داد که اعتبار SMARTPLS 4 با کمک نرم افزار )PLS(
وبسایت ، قابلیت استفاده از وبسایت، کیفیت خدمات وبسایت ، هزینه معاملاتی وبسایت رابطه مثبتی با رضایت
مشتری از وب سایت دارد. نتایج این تحقیق برای تاجرانی که در حوزه تجارت آنلاین …
برای دانلود مقاله اینجا بررسی عوامل رضایت مشتری از وب سایت مطالعه موردی_ سایت تخفیفان کلیک کنید .
بازدیدها: 2