عنوان: ارزیابی توفیق وب سایت های تجارت الکترونیک درایران
نویسنده (گان): صفایی قادیکلاتی, عبدالحمید; صدیقی, پریسا
نوع مقاله: مقاله کنفرانس
نوع نشریه: تخصصی
عنوان کنفرانس: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت
زبان: فارسی
نشانی اینترنتی: http://www.civilica.com/Paper-IRIMC07-IRIMC07_066.html
کلمه (های) کلیدی: تجارتالکترونیک، فروشگاه اینترنتی، AHPفازی
چکیده:
امروزه بسیاری از سازمان ها برای انجام فعالیتهای تجاری خود دارای وب سایت هستند اما گروه کمی از آنها از چگونگی موفق شدن این وب سایتها اطلاع دارند در تعیین عوامل موفقیت وب سایت ها پژوهشهایی صورت پذیرفته است برای نمونه لیو و آرنت ۲۰۰۰ قابلیت یادگیری ، کاربرد و کیفیت خدمات را متغیرهای اصلی در تعیین عوامل موفقیت وبسایت ها معرفی کردند. پارک و کیم ۲۰۰۳ در مقاله دیگری برای تعیین عوامل موثر برخرید اینترنتی مشتریان به متغیرهایی چون چگونگی ارتباط با کاربر حفظ اطلاعات و محرمانه اشاره داشتند کونگ ولیو ۲۰۰۵ عوامل موفقیت تجارت الکترونیک را با استفاده از متغیرهایی چون خدمات انلاین، کیفیت محتوا و کابرد مورد ارزیابی قرار دادند.
برای دانلود مقاله اینجا ارزیابی توفیق وب سایت های تجارت الکترونیک درایران کلیک کنید .
بازدیدها: 0