کاربر چگونه با موتور های جستجو تعامل می کند؟
یکی از مهم ترین عناصر برای ساخت استراتژی بازار یابی انلاین درباره سیستم سئو
همراهی با مخاطبان است بعد از اینکه فهمیدید مخاطبین شما در بازار هدف به دنبال چه چیزی
در موتور های جستجو هستند شما می توانید به طور موثر به ان دست پیدا کنید و به عنوان کاربر در سایت خود نگه دارید .
سه نوع کوئری جستجو وجود دارد که افراد در موتورهای جستجو دنبال ان می گرددد:

جستجو برای انجام دادن :
به این نوع جستجو ها کوئری های متقابل می گویند مثلا گوش دادن به یک اهنگ ….
جستجو برای دانستن :
به این نوع جستجو جستجو اطلاعاتی می گویند زیرا شما به یک سری اطلاعات نیاز دارد
مثل اینکه نام برندی را بدانید و یا به دنبال بهترین رستوران در تهران هستید.
جستجو برای رفتن :
به این نوع جستجو جستجو ناوبری می گویند شما می خواهید روی اینترنت به
مکان خاصی مثل فیس بوک بروید یا صفحه ایی از سایت را مرور کنید.
زمانی که بازدید کنند کوئری خود را در جعبه جستجو قرار می دهد و از طریق موتور جستجو وارد
سایتی می شود ایا از یافته خود راضی خواهد بود ؟ این اولین و اصلی ترین سوال است که موتورهای جستجو تلاش می کنند
روزانه ملیاردها بار به ان ها پاسخ دهند.
مسئولیت اصلی موتور های جستجو ارائه نتایج مرتبط به کاربران است بنابرابن از خودتان بپرسید
مشتریان هدف دنبال چه چیزی هستند و از ان اطمینان حاصل نمایید.
بازدیدها: 0