بشتگ چیست؟
کاربردهای اصلی هشتگ و بشتگ :
از دیگر کاربرد های ابزار هشتگ می توان به اعتراض نسبت به سازمان و شرکت ها بهره برد .
زمانی که مشتری نتواند در جایی به سازمان اعتراض کند می تواند در اینستاگرام با کمک گرفتن
از هشتگ این کار را انجام دهد که به آن بشتگ Bashtag می گویند .
از هشتگ ها استفاده ی بهینه کنید.
علامت هشتگ دو کاربرد اصلی را دارا می باشد :
به مخاطبی که در حال دیدن تصویر شما است می گوید که شما دقیقا از گذاشتن این تصویر چه انگیزه ای در سر داشته اید .

در کاربرد بعدی استفاده ی درست و به جا از هشتگ ، به جستجو کردن و یافتن آن تصویر کمک می کند .
بشتگ
اگر اهل جستجو کردن در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام می باشید می دانید که جدای از Username ، شما میتوانید Tag ها را نیز جست و جو نمایید پس در این صورت با گذاشتن هشتگ در جای مناسب می توانید به اسانی در جستجو های افراد دیده و مشاهده شوید و به کمک آن صفحه ی شخصی تان را به معرض دید اشخاص و کاربران بگذارید و به این ترتیب بازدید کننده ی بیش تری به سمت در استفاده از هشتگ ها باید نکاتی رعایت شود :
هشتگ در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام
در هشتگ ها از فاصله و نیم فاصله استفاده نکنید
-از تعداد زیادی هشتگ برای پست های خود استفاده نکنید
-از هشتگ های نامرتبط استفاده نکنید
-ابتدا هشتگ های مرتبط را بیابید و تحقیق شده هشتگ خود را انتخاب
کنید.
در همان شروع کار یک هشتگ برای تجارت خود طراحی کنید.
هشتگ شما باید به شکلی دوست داشتنی ویژگی منحصر به فردی داشته باشد .
چیزی که مشتریان بتوانند به راحتی آن را به خاطر بسپارند. هر زمان که شما دو رنگ خاص را کنار یکدیگر می بینید ، فکر شما به سمت برندی میرود که از آن دو رنگ استفاده می کند، به خاطر اینکه این شرکت ، خود را با استفاده از دو رنگ ترکیبی، خود را برند کرده است .
بازدیدها: 0