عنوان: بازی های رایانه ای و کار آفرینی
نویسنده (گان): قاسمی بجد, یاسین; اصغری درمیان, خدیجه کبری; بهادرزهی, کامران
نوع مقاله: مقاله کنفرانس
نوع نشریه: تخصصی
عنوان کنفرانس: کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
زبان: فارسی
نشانی اینترنتی: http://www.civilica.com/Paper-ICMNG01-ICMNG01_064.html
کلمه (های) کلیدی: کارآفرینی و بازی های رایانه ای، بازی های رایانه ای و کسب و کار، الگوی اسلامی کارآفرینی
چکیده: در دنیای اطلاعات همزمان با تحولات و تغییرات وسیع که در نتیجه رشد و گسترش فناوری های نوین ارتباطی در عرصه های مختلف زندگی و درسطح جهان رخ داده است رویکردها و دیدگاه های صاحب نظران نسبت به آموزش و یادگیری نیز دچار تحولات شگرف شده است. آموزش الکترونیکیمبتنی بر بازی در محیطهای مجازی و در شبکه های اجتماعی در حال تغییر ساختارهای آموزش سنتی می باشد. در طی سالیان متمادی ابزارهایمختلفی برای انتقال دانش در فرایند آموزش بکارگفته شده است پیشرفت تکنولوژی کاهش هزینه استفاده از تکنولوژی، گرایش نسل جوان به رایانه واینترنت و توسعه شبکه های ارتباطی باعث توجه به ابزارهای جدید در انتقال دانش و جایگزینی شیوه های نوین آموزش جهت استفاده بهینه از اینامکانات شده است یکی از روشهای نوین، آموزش از طریق بازیهای کامپیوتری می باشد. امروزه بازیهای کامپیوتری یکی از مهمترین ابزارهای سرگرمیبرای قشر نوجوانان و جوان محسوب می شود این ابزار علی رقم اسم، ظاهر و مفهوم ساده ای که از خود نشان میدهد، دارای باطنی پیچیده است و توجهبسیاری از نهادهای آموزشی و اقتصادی را به خود جلب کرده و به عنوان یک ابزار دارای توانایی بی شمار در زمینه های مختلف از جمله آموزش، فرهنگسازی و شبیه سازی دنیای واقعی مورد توجه قرار گرفته است …
برای دانلود مقاله اینجا بازی های رایانه ای و کار آفرینی کلیک کنید .
بازدیدها: 3