در این مقاله قصد داریم درباره هشتگ صحبت کنیم ، توضیحاتی به عکس های خود اضافه کرده و آنها را آپلود کنید.
شما می توانید در توضیحات خود از افراد سوال بپرسید. این کار باعث افزایش احتمال تعامل آنها می شود.
هم وطنان عزیز ایرانی ، اگر می توانید علاوه بر حضور در اینستاگرام ، به زبان فارسی ،
با زبان انگلیسی هم ارتباط برقرار کنید ، ببیند که خارجی ها چه نوع عکس هایی را دوست دارند ؟
برای آنها هم تصویر بگذارید!!!

نماد پیش وندی که قرار است درباره ی آن صحبت کنیم هشتگ نام دارد
که این نماد از تگ های ابرداده به حساب می آید .
کم و بیش در مورد آن آشنایی دارید و در رسانه های مختلف درباره ی آن مطالبی را مشاهده کرده اید .
نوشته های کم و کوتاه در وبلاگ های موجود در انواع شبکه های اجتماعی مثل :
فیس بوک و Twitter یا +Google نیز با کمک یک و یا چند کلمه ی وابسته ممکن است
که تگ شوند می توان این گونه گفت که هر شکل و نوع ترکیب از کاراکتر ها که
در ابتدا با علامت hash آغاز شده باشند ، در حقیقت نوعی از یک هشتگ هستند و
هر کدام از هشتگ ها اگر به وسیله ی افراد کافی رواج یابند به یک »trend »تبدیل می شوند
و تعداد زیاد تری از کاربران را به طرف خود کشانده و جذب می کنند .
هشتگ یک علامت تازه به حساب نمی آید و به آن علامت Sign Number می گویند .
درشبکه های اجتماعی مختلف می توان از ساین نامبر قبل از جمله ها یا در وسط و یا پایان جمله
و چسبیده به کلمه ای خاص بهره گرفت ولی آن را نمی توان برای تعداد افزون تر از یک کلمه استفاده کرد .
پس اگر شما بخواهید مثال برای بیش از چند کلمه و یا یک جمله هشتگ را به کار ببرید باید تمامی
آن کلمه ها را از طریق راهی به هم متصل نمایید .
برای این کار معمولا از علامتی مانند Underline یا شیفت یا منها استفاده شده و
از طریق آن کلمه ها را به یکدیگر متصل می کنند و یک جمله را ساین نامبر می کنند .
اگر در متون تولید شده ی خود از هشتگ ها استفاده نماییداین کار سبب می شود که مطالب به
وسیله ی کاربر ها بهتر و ساده تر جستجو شوند و پیدا شوند . در حقیقت ساین نامبر همانند تگ عمل می کند .
به همین دلیل است که استفاده از هشتگ ها روز به روز افزایش می یابد .
در بین شبکه های مختلف اجتماعی استفاده از ساین نامبر ها در شبکه اینستاگرام مقداری فرق می کند
، مخاطبین در اینستاگرام نه تنها برای بیان موضوعی خاص و فهرست کردن ، بلکه برای گفتن انواع مختلف احساسات خود
از هشتگ استفاده می کنند و با کمک آن شوخی و یا احساس های دیگر را بیان می نمایند و به معرض دید همگان می گذارند .
از ابزاری همانند ساین نامبر می توانید برای گروه بندی کردن این گونه از پیام های وابسته به هم استفاده نمایید ،
به این ترتیب افراد می توانند آنرا دراینستاگرام را جستجو کرده
و از طریق آن ها به پیام های مربوطه در متن دسترسی پیدا کنند .
می توان گفت که هشتگ برای بار نخست در شبکه ی IRC جهت برچسب گذاشتن موضوع
و گروه ها استفاده شد و همین طور از آن برای گذاشتن عالئم در پیغام شخصی به گروهی مشخص و خاص
و یا گذاشتن عالمت در پیغام های فردی مربوط به یک کانال مشخص به کار گرفته می شود و قابل استفاده است .
هشتگ ها در اینستاگرام به این صورت هستند :
مدیریت یا # مدیر_ایران
ساین نامبر اینستاگرام یک شاخص قوی برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان شماست .
هشتگ بعنوان کلیدواژه هایی عمل می کند که برای مردم روش پیدا کردن عکس ها را از طریق یک جستجوی ساده فراهم می آورد.
بازدیدها: 0