برای موفقیت در بیزینس انلاین باید راه ارتباط با کاربر و اینکه دقیقا در گوگل دنبال چیست را بدانید؟
این راه ارتباطی کلمات کلیدی متناسب با کسب و کار شماست .
keyword reasearch با تحقق کلمات کلیدی در سال های اخیرتحول و پیشرفت قابل ملاحظه ایی پیدا کرده است
اما نیاز به پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی و هم چنین درک نیت هم چنان یک
اولویت بلا منازع است درواقع نیاز به تحقیق درباره کلمات کلیدی از ان جا ریشه می گیرد که نمی توانید
فقط با تکیه بر ان دسته کلمات کلیدی که خود تان با ان ها اشنایی دارید دست به تولید محتوا بزنید
و نتیجه خوبی را مشاهده کنید بلکه باید با گسترش اگاهی و بینش خود نسبت به کلمات و عبارات پر کاربرد
و روند و نحوه جستجو های مردم در حوزه فعالیت خود از قبل برنامه ریزی کنید.

(بخش یک )
keyword planner :
گوگل با داشتن ملیارد ها کاربر در سراسر جهان به نوعی ارباب موتورهای جستجو محسوب می شود
بنابراین چه ابزاری بهتر از ابزار خود گوگل برای تحقیق و انتخاب خود کلمات کلیدی
این ابزار کلمات کلیدی اساسا برای ارائه پیشنهاد کلمات کلیدی مناسب به کاربران کمپین های
پولی پلتفرم adword طراحی شده می توانید از ان برای پیدا کردن کلمات کلیدی هم استفاده کنید.
keyword planner حجم جستجوی ماهانه محلی و جهانی کلمات کلیدی و میزان رقابت بر سر ان ها را نشان می دهد
علاوه بر این برای شناسایی ترندها با روند های محبوب و ایده گرفتن برای کلمات کلیدی که رقابت متوسط یا کم دارند
و میزان جستجوی ماهانه جهانی یا محلی ان ها بیش تر است را انتخاب کنید و به عبارتی میوه های دم دست تری را بچینید
توجه داشته باشید که امار و ارقامی که در این جا مشاهده می کنید صد در صد دقیق نیست لذا توصیه می شود
که برای تصمیم گیری در جهت انتخاب بهترین کامات کلیدی برای انتخاب محتوا وب سایت شما
علاوه بر این ابزار از ابزارهای دیگری کمک بگیرید .
بازدیدها: 2